Resultats de la cerca
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.Els Colors de la Rumba Catalana - Recurs Educatiu a l'escola - Taller Participatiu
Els Colors de la Rumba és un taller participatiu on aprendre i gaudir amb la Rumba Catalana. Cantarem, ballarem, farem palmes i descobrirem les arrels d'aquesta música tant festiva. T'animes?Rosa Caramel
Conte infantil per explicar al més petits què es la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.El joc del Riu. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanesRiscos de la polarització tòxica: com fer-hi front?
La polarització tòxica és un fenomen creixent en moltes democràcies consolidades. Es dona quan es deslegitimen els posicionaments diferents i afecta la convivència i la cohesió.visita i taller de ceràmica a la Masia Museu Serra
fes una peça amb el torn desprès decorara un plat i nosaltres el posarem al forn i al cap d'uns dies el tindreu a les vostres mansAgafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.Aromateràpia a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. el taller més experimental, joc de les olors, olis essencials, propietats i usos. Realització d´oli de massatge, crema de llavis, esprai de meteja d aire. Tastet de productes.Mostrant 71-80 de 2.091 elements.