Resultats de la cerca
Aventures vora el mar
Tenint com a base d’operacions l’alberg de la Costa Brava (Llançà), on fa temps que hi treballem, us proposem activitats de descoberta, lúdiques i formatives per tot el medi marí de la Costa Brava.TALLER D'ENQUADERNACIÓ. TÈCNIQUES BÀSIQUES.TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
Enquadernar és una tècnica amb base artesanal que obre un espai immens per la creativitat. Tècniques bàsiques que us ofereixen gran nombre d'aplicacions pel treball amb alumnes. Enquadernació personalTaller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.COM MILLORAR LES RELACIONS FAMILIARS_ Model Relacional Bridge® 1h 15 min
Taller pràctic i vivencial amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la convivència familiar, amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.Medieval Stories - Visita al Montblanc Medieval
Viatge al Montblanc Medieval per a descobrir, en primera persona, com es vivia a l'Edat Mitjana.L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Mostrant 51-60 de 2.126 elements.