Resultats de la cerca
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.Missió ALBA
Projecte de ciència per 5è i 6è de Primària i escoles de NEE del Sincrotró ALBA. A través d'una web, el personal d'ALBA proposa experiments per conèixer la ciència del sincrotró i qui hi treballa.Com vivien els romans…a la vil·la de l’Espelt
Activitat desenvolupada en el jaciment amb diversos recursos educatius, per saber interpretar alguns fets i testimonis del passat, analitzar canvis i continuïtats en el temps i valorar el patrimoniTeam Building KAPLA
Taller de construcció per alumnes de 1er a 4t ESOLa Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.VISITES A TV3 i CATALUNYA RADIO
La CCMA ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions en grup per descobrir de prop la televisió i la ràdio pública que cada dia arriba amb els seus continguts a milers d’espectadors.Sortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de CreusMostrant 21-30 de 2.126 elements.