Resultats de la cerca
Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.Els sons de l’aigua
És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Coneixerem d'una manera interactiva els principals rapinyaires i mamífers com els mustèlids i cànids, entre d'altres. Buscarem les targetes amagades prèviament per classificar-los segons l'alimentacióEspai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.Romànic i Gòtic per a la Generació Z
Visita guiada al Museu d'Art i a la Catedral de Girona, descobrint què va significar l'estil Romànic i el Gòtic, però sobretot com encara són presents en el món actual i establint-hi relacions.CONEIX EL RIU TORDERA
Tram mitg del riu Tordera. Els ecosistemes fluvials, a causa de la seva fragilitat i importància ambiental i social, mereixen una atenció especial.L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.Mostrant 21-30 de 2.126 elements.