Resultats de la cerca
Anellament científic d’ocells a la Bòbila
De la mà d’un anellador professional, observarem com es realitza aquest mètode d’estudi que ens permet estudiar els ocells de prop i descobrir millor com són, què fan i què necessiten per viure.Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.Sentir, pensar... Interpretar! (Barcelona)
Jocs i tècniques teatrals per produir ideesEL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.Aigua i geologia
Voleu aprendre com s'ha generat el paisatge actual del Geoparc de la Catalunya Central i quin paper ha tingut l'aigua en tot el procés?Actuar sense parar! (Tarragona)
Jugant a partir de tècniques teatralsL4 S4ND4LI4 DE PIT4G0R4S (Girona)
Entre les matemàtiques i la músicaMostrant 161-170 de 1.975 elements.