Resultats de la cerca
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretarTaller a l'aula Espècies exòtiques invasores
Espècie autòctona i al·lòctona. Espècies invasores, alguns exemples i impactes ecològics i mediambientals que provoquen. Conservació i protecció dels espais naturals.So i acústica I (Barcelona)
Experiments per investigar el soSortida circ
Sortida per convertir-nos en artistes de circGAUDEIX EDUCANT. L'Art d'educar amb calma, amabilitat i respecte. Bonificable Fundae. 15h.
Un curs pràctic i vivencial dirigit a docents on us endureu eines per educar amb calma, de forma amable i ferma a la vegada, en un clima de respecte mutu.Crea el teu lloc web en català. Participa a la dotació .cat!
La Fundació .cat ofereix l'oportunitat de mostrar la feina que es desenvolupa dins l'aula al món a través d'Internet tot creant un lloc web real/professional.Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.Colònies nàutiques, platja i natura
A la Costa Daurada viurem unes autèntiques colònies nàutiques i de natura amb activitats i monitors propis de la casa.Ruta Combinada (bici + caiac) Illa de Gràcia (Delta de l'Ebre)
Ruta combinada en bicicleta i caiac que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.Mostrant 61-70 de 2.123 elements.