Resultats de la cerca
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavisExtraescolars STEAM - BQ Educación
Les extraescolars més innovadores, amb un recorregut complet dels 6 als 14 anys per garantir un aprenentatge seqüenciat. Descobreix per què milers de nens i nenes han après amb nosaltres!VIC, ART I HISTÒRIA. UN VIATGE FANTÀSTIC EN EL TEMPS
Entre els espais del Vicpuntzero i del MEV, fem un viatge fantàstic al passat en el qual descobrirem la història de la ciutat i construirem una gran línia del temps.Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
De les 3R, el reciclatge és la més coneguda, però no per això la més important. En aquesta activitat, aprendrem el valor d'aplicar les altres dues R, sovint oblidades, Reduir i Reutilitzar.LA RUTA DE LA FULLA
Acompanyament als equips docents de Catalunya que volen naturalitzar la seva escola + una guia de 15 pàgines a l'inici de cada estació, amb info pràctica, propostes i consellsUn tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaDescobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.Mostrant 21-30 de 2.093 elements.