Resultats de la cerca
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.L'energia (Barcelona)
Experiments per saber què és i com es transformaVisita guiada de pintura i fotografia
Visita guiada d’una hora orientada a alumnes de secundària i batxillerat que es cen- tra en l’anàlisi de diferents recursos plàstics així com els seus contextos.Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un misteri a les salines
Joc sobre les salines al segle XVIQuè volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digitalCom vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.Introducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.Mostrant 11-20 de 2.093 elements.