Resultats de la cerca
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.Juguem? Les formes de diversió del passat
En aquesta visita a Can Papiol es proposa un recorregut per les estances d'oci de la casa, que ens permetrà conèixer com s'entretenien i com passaven el temps lliure els membres de la casa.Visitem el castell jugant
Jocs i proves que permetran als nens i nenes comprendre l'edifici del castell i conèixer les persones que hi van viure d’una manera divertida.Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.CONCURS JOVES I MOBILITAT - 17a EDICIÓ - CURS 2023-2024
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.Colors i sons de trens
Activitat participativa on els més petits es familiaritzaran amb el seu entorn proper, a través del món dels trens,Fes servir el cap!
Mitjançant la utilització de rèpliques dels principals cranis d’homínids i amb l’ajuda de les matemàtiques ens endinsarem en el fascinant món de l’evolució humana.Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.Mostrant 61-70 de 2.093 elements.