Resultats de la cerca
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals."Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.La tortuga Dot. Decorem un punt de llibre com els aborígens australians
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal GranotesViatge de fi de curs al cor del Berguedà
A El Jou Nature, us hem preparat un autèntic viatge de final de curs d'aventura i muntanyaColònies escolars escola de circ
A La Llobeta, us hem preparat un autèntic pla de circ per conèixer en primera persona les seves arts: els malabars, els equilibris, el trapezi, el llit elàstic...THE UGLY DUCKLING - Teatre en anglés EI/CI
La Mare Ànega està encantada amb els seus nous nadons, però un d’ells és molt diferent dels altres. D’on ha sortit aquest ou tan estrany? Una narració tendra d’aquest conte de descobriment interior.Campus d'estiu de tecnologia - BQ Educación
Als nostres casals, els teus alumnes aprendran robòtica, programació o disseny 3D de forma divertida, creativa i 100% pràctica: superant reptes amb hardware, software i imaginació.Encaixem a Cal Trepat
Taller on mitjançant material original provinent de la secció dels modelistes dels dissenys de les màquines Trepat desenvolupem un joc de cerca i d’encaix.Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Mostrant 71-80 de 2.089 elements.