Resultats de la cerca
La Festa del Cargol
activitat on els nens fan la música i els ambients sonors d’un conte, utilitzant instruments fets amb materials senzills fàcilment reproduïbles a l’escola o a casaGeorgina Gavardina i les històries del Museu
Coneix a la Georgina Gavardina, la investigadora d'històries del Museu d'Art de Girona! Us explicarà històries que s'amaguen rere els quadres i voldrà que l'ajuden a crear-ne de noves.Rosa Caramel
Conte infantil per explicar al més petits què es la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.Planetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.La Garrotxa d'aventures
Aprofitant l’increïble marc natural que tenim a la comarca, aquest eix d’interès es centra en practicar un seguit d’activitats d’aventura i descoberta en el medi natural.EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.COM MILLORAR LES RELACIONS entre els membres de l'equip docent. 3h . Bonificable FUNDAE
Taller pràctic, amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la relació entre els membres de l'equip docent. Amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.Circuto Emoción
En nuestro parque existen varios recorridos de tirolinas entre los árboles, que están unidos por puentes, redes, cables, tirolinas y permiten pasar de un árbol a otro sin tocar el suelo, con la máximaMostrant 71-80 de 2.093 elements.