Resultats de la cerca
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.L'hort és un món en petit
Activitat intergeneracional on els infants descobreixen el món dels horts (animals, hortalisses i plantes aromàtiques) i on s'estableix una comunicació especial entre els jubilats i els nens/es.(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.Taller de prevenció, detecció i actuació davant l'assetjament entre iguals
Intervenció a l'aula a través d'una proposta participativa i d'implicació per a posar sobre la taula el fenomen del bullying.Coneixença i cohesió de grup_Grups de Secundària
Estades pensades per grups de nova formació (per exemple els 1ers d’ESO), amb alumnes provinents de diversos centres de primària.L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.Mostrant 71-80 de 2.093 elements.