Resultats de la cerca
MNACTEC en ruta: Qui vol fer ciència?
Activitat en què, a través de diferents experiments, l’alumnat podrà treballar com és el mètode científicRiscos de la polarització tòxica: com fer-hi front?
La polarització tòxica és un fenomen creixent en moltes democràcies consolidades. Es dona quan es deslegitimen els posicionaments diferents i afecta la convivència i la cohesió.Caixes de Tren
Conèixer i pujar als vehicles originals ferroviaris que han format part de la nostra història. Manipular objectes ferroviaris originals.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc."Un cant a la vida: dols i pèrdues" Montse Pedret
Vivim en una cultura on estem, a vegades, allunyades del posar la cura en el que representa morir i poder agrair el recorregut de vidaMOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.Olimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.Taller a l'aula Rastregem el bosc II
Biologia i ecologia d'alguns animals. Rastres d'aquests animals. Els rapinyaires. Problemàtiques que afecten els ecosistemes terrestres.Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.Mostrant 61-70 de 2.093 elements.