Resultats de la cerca
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Xip xap! on és l’aigua?
Activitat relacionada amb l’aigua en diversos àmbits de la vida quotidiana i com a recurs energètic. S’aborden continguts relacionats amb objectes tecnològics de base mecànica, màquines i mecanismes.Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.Cràter Studio
Una productora de la comarca, Cràter Studio, està preparant una sèrie de ciència-ficció ubicada a la Garrotxa i busca nous talents!Taller de serigrafia (Arts aplicades)
Una de les tècniques més populars de les arts gràfiques. El taller que us oferim tot seguit està pensat per fer servir com a suport objectes quotidians: samarretes, bosses de tela, paper.Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.Georgina Gavardina i les històries del Museu
Coneix a la Georgina Gavardina, la investigadora d'històries del Museu d'Art de Girona! Us explicarà històries que s'amaguen rere els quadres i voldrà que l'ajuden a crear-ne de noves.El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.Mostrant 21-30 de 2.123 elements.