Resultats de la cerca
Desmuntar la selfie. Pràctiques d’autorepresentació
Reflexionarem sobre la idea de selfie i autorepresentació i experimentarem les possibilitats creatives de l'autoretrat.Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.Granja, Carro i Sentits
.Els cinc sentits amb els recursos de la natura i animalons de granja, realizació en un circuit per les rodalies de la granja o bé dins la sala pels més petits. Inclou visita a la granja i carro.Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.Descobrim els insectes
Descobrirem com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida, i aprendrem a classificar-los. També anirem a prop de l'Estany per fer una col·lecta i observació d'espècies en viu.BENESTAR I COHESIÓ DE L'EQUIP DOCENT_ Bonificable per Fundae. 5h.
Curs pràctic i vivencial amb eines per millorar la salud relacional dels equips docents i augmentar el seu benestar personal i efectivitat grupal. 5h.Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.Mostrant 71-80 de 2.130 elements.