Resultats de la cerca
Formació al professorat en robòtica educativa
Oferim formació al professorat en l'ùs, tant pedagògic com tècnic de la robòtica educativa; adaptant els continguts i la durada als requeriments dels centres,Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.Club ExperiMents (de 5-7 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (Online) 23-24
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.ELABOREM MELMELADES CASOLANES
Vine a aprendre com es fan les melmelades i les conserves d'una forma natural, amb productes de temporada i sense conservants ni additius. Tal com s'han fet sempre en una casa de pagès.Fem pa! De la llavor a la boca
La primera sessió es realitza a Can Monmany: racons pràctics de les diferents parts del cicle del blat. La segona es realitza al centre escolar: descoberta de cereals (mòlta i elaboració de pa).Entrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava
Entrar a la Torre Blava és endinsar-se en una obra d'art. A través d'una visita dinàmica i participativa, els alumnes descobriran l'obra de Josep Guinovart.Mostrant 71-80 de 2.123 elements.