Resultats de la cerca
#assaig-error
Objectiu de l’activitat: Treballar estratègies per prendre decisions autònomament i de forma responsableCodelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentadaPlanetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.Taller L'hort a l'aula
Nocions bàsiques de cultiu i manteniment d'un hort. Vegetals que cultivem. Quina part ens mengem.Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.Visita a l'apiari de Melvida
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per EscolesExperiència d'Astronomia
Viu una experiència de canvi i inspiradora, de la mà de l'Astronomia i dels nostres monitors Starlight (I.A.C. Institut d'Astrofísica de Canàries).Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançantMostrant 81-90 de 2.124 elements.