Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.LA PEDRERA: Pedrera Pro
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,MÓNNATURA PIRINEUS: Rastres de fauna
Iniciació al seguiment de faunaTaller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
6a edició pel 2024! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Abril 2024, i un cap de setmana sencer al Maig 2024.La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.La meva ciutat, un ecosistema.
A través de la visita al Mirador torre Glòries, entenem les ciutats com a ecosistemes fràgils en els quals tots els elements estan interconnectats i són indispensables.Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.Mostrant 61-70 de 2.124 elements.