Resultats de la cerca
Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....Emprenedors i Ferrocarril
Coneixerem als promotors del primer tren de la península i al que projectà la línia de ferrocarril entre Barcelona i Vilanova, a més de les peces úniques que existeixen d'aquell moment històric.MATERIAL SENSIBLE
El poder transformador de la fotografia. Tallers de sensibilització sobre Abús Sexual Infantil (ASI) per a instituts i centres d’educació secundària.Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.THE UGLY DUCKLING - Teatre en anglés EI/CI
La Mare Ànega està encantada amb els seus nous nadons, però un d’ells és molt diferent dels altres. D’on ha sortit aquest ou tan estrany? Una narració tendra d’aquest conte de descobriment interior.Corre Trufa!
Arriba el nou espectacle de la cia Pentina el Gat 100% musica en directe. Un espectacle divertit que fa gaudir a nens, nenes i públic familiar.JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilitzacióLego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.Mostrant 81-90 de 2.124 elements.