Resultats de la cerca
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.WOMAGIS, EL MAG DE LES PARAULES (TEATRE I TITELLES)
Teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules per transformar el món. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAESalvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especialsUn mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.Com vivien els romans…a la vil·la de l’Espelt
Activitat desenvolupada en el jaciment amb diversos recursos educatius, per saber interpretar alguns fets i testimonis del passat, analitzar canvis i continuïtats en el temps i valorar el patrimoniLa distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.Les matemàtiques a l'Eixample
Durant el recorregut per l'Eixample de Barcelona, l'alumnat descobrirà les idees de Cerdà a través de les matemàtiques d’una forma dinàmica i cooperativa.Planetari Digital per l'ESO al mateix centre educatiu
Sessions immersives d'Astronomia dins el Planetari al vostre espai. Ens traslladem i muntem en un espai interior tipus gimnàs.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.Mostrant 51-60 de 2.122 elements.