Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Històries de ratolins
Un conte sobre un petit hàmster que li demana a la seva àvia com eren els seus avantpassats és el punt de partida per explicar què són els micromamífers i per què interessen a paleontolegs/òlogues.CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.De la sorra a les muntanyes
Aproximació a la geologia a través de la dansaBibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt fredaVisita dinamitzada a "Homo ludens" (Tarragona)
Des del joc ancestral, als videojocs contemporanisEns orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.Mostrant 81-90 de 2.124 elements.