Resultats de la cerca
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.LA PEDRERA: Qui és qui?
VISITA GAMIFICADA SOBRE EL CONTEXT HISTÒRIC I SOCIOCULTURAL DEL SEGLE XXFACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.Taller laboratoris d'art i la literatura Roald Dahl
Aprofitant la lectura d'alguna de les seves obres., proposarem diverses activitats per entendre'l i divertir-nos explicant anècdotes de la seva biografia, i experimentant amb materials i jocs creatiuObservatori Blau
Espai del món pesquer del SerralloFum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.Espectacle amb animals salvatges de Catalunya
El Zoo del Pirineu és un espai privilegiat, on es combinen les activitats guiades a partir dels nostres animals, amb un entorn únic on viuen els voltors, el trencalòs o les àligues en estat salvatge.La revolta remença
Els camperols i les camperoles del comtat viuen oprimits pels mals usos del comte Tallarotllos, però la troballa d’un antic pergamí pot fer canviar les coses a les terres del comte.L'Arbre Màgic
Història, biologia, ciència, farmacologia. L'arbre màgic navega per moltes docències, recuperació de les teixedes, LifeTaxus, gestió del paisatge.Mostrant 131-140 de 2.096 elements.