Resultats de la cerca
Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.Prohibit i Reivindicat. Visita dialogada
Visita dialogada que té per objectiu la descoberta de l'art com a mitjà per reflexionar sobre la llibertat d'expressió, la tolerància d'idees distintes i la censura.Informació i formació sobre l'impacte de les cardiopaties congènites en l'alumnat
Tens un/a alumne/a amb cardiopatia congènita i no saps com tractar-lo? Tens por que li passi alguna cosa sota la teva supervisió? Què hauries de fer? Hi ha algun protocol establert?Empâtik · Programa d'entrenament de l'empatia per Primària.
Empâtik és un programa d'educació emocional, enfocat al desenvolupament de l'empatia, que activa cinc passos molt senzills: observar, escoltar, pensar, sentir i actuar, partint de la metacognició.Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.Taller a l'aula Xarxes tròfiques
Conceptes com: productor primari, consumidor primari, consumidor secundari, consumidor terciari, depredador, etc. Xarxa tròfica. Equilibri alimentari que hi ha entre les diferents espècies.Portes Obertes a la UAB
Durant el mes de febrer la UAB obre les seves portes amb xerrades i visites a les seves facultatsJornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (online) 23-24
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Mostrant 71-80 de 2.131 elements.