Resultats de la cerca
Taller a l'aula Vertebrats Terrestres
Biologia i ecologia dels diferents grups de vertebrats terrestres. Espècies més comuns del nostre territori. Problemàtiques que afecten els ecosistemes terrestres.LA RUTA DE LA FULLA
Acompanyament als equips docents de Catalunya que volen naturalitzar la seva escola + una guia de 15 pàgines a l'inici de cada estació, amb info pràctica, propostes i consellsExperiència d'Astronomia
Viu una experiència de canvi i inspiradora, de la mà de l'Astronomia i dels nostres monitors Starlight (I.A.C. Institut d'Astrofísica de Canàries).Paper i Sostenibilitat: Quin paper hi tenim?
Fem paper nou a partir dels rebutjos de paper que porteu. Juguem al joc del paperot. A secundària utilitzen els seus mòbils per donar resposta a preguntes que els hi plantegem.Amb guia didàctica.Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.Excursions geològiques amb la UB
Sortides al camp d’un dia a un indret de Catalunya on es podran veure diferents aspectes i temàtiques de la Geologia.LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservacióMedieval Stories - Visita al Montblanc Medieval
Viatge al Montblanc Medieval per a descobrir, en primera persona, com es vivia a l'Edat Mitjana.EL CARNAVAL DELS ANIMALS | BALLET CONTEMPORANI CATALUNYA i EL QUINTET DE VENT QUATRE+1
Amb l'objectiu de divertir-nos i deixar-nos bocabadats ens transportaran a un indret màgic i festiu en el que plegats ens convidaran a gaudir i participar.Mostrant 61-70 de 2.129 elements.