Resultats de la cerca
V Jornada Baldiri Reixac d'experiències educatives
Vine a conèixer les experiències d'aula premiades en l'edició anterior. Són realment útils per a tota la comunitat educativa. El termini d'inscripció finalitza el 15 d’octubre.Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiquesVisita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.El Follet Fredolic
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem al follet Fredolic i viurem milers d'aventures!Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.La Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.Sortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de CreusQuè és la sostenibilitat?
L'alumnat podrà aprendre sobre diversos temes relacionats amb la sostenibilitat mitjançant un debat on tothom podrà aportar solucions per la problemàtica ambiental actual.Mostrant 41-50 de 2.132 elements.