Resultats de la cerca
Com vivien els dinosaures dels Pirineus?
Descobrirem com les rèpliques fòssils de dinosaure ens parlen sobre aspectes relacionats amb la vida, la morfologia, els hàbits o la grandària d’aquests animals. Opció de taller en anglès.Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.Gimcana cultural a Sitges, la Carrera d'Amèrica
Una gimcana culturales per a descobrir els edificis i les restes que van deixar els Indians a la Vila.Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Cosmètica natural
Cosmètica natural com sabó, bàlsam labial, desodorant… Cada participant es pot emportar el producte que ha fabricat, alhora que col·labora amb la sostenibilitat.La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Sortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de CreusMostrant 51-60 de 2.122 elements.