Resultats de la cerca
TITELLES: NO TINC POR
Una història quotidiana on s’hi treballa l’emoció de la por d’una manera divertida. Sorpreses, tendresa i humor de la mà d’una actriu i d’un titella, per aprendre tot allò que té de bo la nit.Solidaris i Solidàries
A partir de diferents tallers treballarem la solidaritat entre nosaltres mateixos i la coneixença de diverses cultures, activitats i costums que es duen a terme a diferents parts del món.Efigy Planet
Un planeta tecnològicament avançat que ha realitzat amb èxit la transició energètica i ha aconseguit ser molt eficient en l'ús i gestió de l'energia.Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilitzacióL’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.Terra de Remences
Aquest treball de síntesi es centra en l’edat mitjana. La Garrotxa és una comarca plena de reminiscències medievals i d’on és fill en Joan de Verntallat (Cabdill de la revolta remença).Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativaFes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.Mostrant 41-50 de 2.120 elements.