Resultats de la cerca
Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Pintem sense colors
L'activitat consta d'una visita guiada al Museu d'Art de Girona per descobrir els diferents pigments i les tècniques artístiques, per anar després al taller on farem les nostres pròpies pintures.Vine, explora i descobreix el Castell de Sant Joan
Participar activament en el treball de grup, argumentar les pròpies opinions i contrastar-les amb les dels altresCintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.El Zoo va a l'Escola
Animals salvatges de Catalunya. No deixis escapar als teus alumnes la gran oportunitat de conèixer de primera mà animals salvatges del nostre país. Els alumnes estaran en contacte directe amb animals.Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.Mostrant 81-90 de 2.122 elements.