Resultats de la cerca
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.Sortida guiada amb raquetes de neu
Organitzem sortides amb raquetes de neu, adaptant el circuit i el desnivell a l’edat i la condició física de l’alumne. Son sortides que es fan en entorns controlats d’estacions d’esquí.Viu l'era industrial com un joc
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil! Per què no recrear una societat industrial entre tota la classe?L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim amb científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de SilsJornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaLego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.MATERIAL SENSIBLE
El poder transformador de la fotografia. Tallers de sensibilització sobre Abús Sexual Infantil (ASI) per a instituts i centres d’educació secundària.Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!Entrem en una obra d’art! Visita a la Torre Blava
Entrar a la Torre Blava és endinsar-se en una obra d'art. A través d'una visita dinàmica i participativa, els alumnes descobriran l'obra de Josep Guinovart.Educando niños lectores: cómo fomentar la lectura en casa
Un taller ideal para concienciar a las familias sobre la importancia de la lectura en la infancia, con estrategias practicas y eficaces, y recomendaciones de libros de calidad para diferentes edades.Mostrant 81-90 de 2.120 elements.