Resultats de la cerca
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretarAprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientalsLES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
VISITA DINAMITZADA SOBRE L’EDIFICI I LA INSPIRACIÓ DE GAUDÍAMB EL MÒBIL AL BOSC
Gimcana amb el mòbil i geoposicionament. Treballem les capacitats bàsiques, les tecnologies mòbils, les comunicacions i la posada en comu de diferents tesis.COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.Visita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.Jocs medievals
Descobriran i coneixeran quines activitats de lleure es realitzaven a l'Edat mitjana i l'origen antic d'alguns dels jocs tradicionals i populars actuals.Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.Mostrant 61-70 de 2.120 elements.