Resultats de la cerca
I JO, QUÈ VULL? ACTIVITAT DE PREVENCIÓ DE L'ABANDONAMENT ESCOLAR
Descobrir que sempre estem definint objectius encara que a vegades aquests no són els que realment volem. Prendre consciència de la manera com ens parlem i veure l’impacte que això té.MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàriesEl mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.LA GESTIÓ EMOCIONAL A L'ESCOLA. La salut mental i emocional. 15h. Bonificable Fundae.
Curs teòric i pràctic, amb eines innovadores per ajudar els vostres alumnes a comprendre i gestionar les seves emocions de forma efectiva per promoure un ambient d'aprenentatge saludable.Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (Online) 23-24
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.Ecosistemes
Des d'un mateix punt, dividir el grup per a que cada subgrup descobreixi un ecosistema diferent, seguint tots un mateix patró, que permeti determinar les diferències en comparar-losLa llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.Mostrant 71-80 de 2.121 elements.