Resultats de la cerca
Paper i Sostenibilitat: Quin paper hi tenim?
Fem paper nou a partir dels rebutjos de paper que porteu. Juguem al joc del paperot. A secundària utilitzen els seus mòbils per donar resposta a preguntes que els hi plantegem.Amb guia didàctica.ESCOLA AMABLE. PROGRAMA DE MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR_ Bonificable FUNDAE. 15 h.
Curs amb les eines del Programa ESCOLA AMABLE per a claustres. Amb eines pràctiques per implicar tota la comunitat educativa i crear, entre tots, una bon clima escolar. 15h. Bonificable FUNDAE.El Drac devorador de pizzes
Una sessió de contes molt divertida pensada per treballar temes de gènere amb la mainada per a St. Jordi.Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país un gran concert on cantarem l’aventura de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor del respecte a la naturaUn doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.Mostrant 91-100 de 2.121 elements.