Resultats de la cerca
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesLego WeDo: Construïm
L'activitat consisteix en el desenvolupament d'una sèrie de competències i coneixements mitjançant l'ús, descoberta i aprenentatge de qüestions bàsiques de robòtica i programació.La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.Què Passa amb els Nostres Boscos?
Estudiarem una parcel·la de bosc i prepararem una proposta per la gestió sostenible del bosc de la vall del Llor.Curs Implementació a l'aula del Projecte BOSC i sostenibilitat
Té per objectiu donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 relacionats amb els serveis del bosc. Curs per posar en marxa el Projecte BOSC i sostenbilitat.Capes de la Terra i Tectònica de Plaques
L’activitat proposa un experiment en grup sobre les capes de la Terra on centrarem la idea no només amb què hi ha sinó com funcionen conceptes com la densitat.La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt fredaMostrant 71-80 de 2.121 elements.