Resultats de la cerca
I JO, QUÈ VULL? ACTIVITAT DE PREVENCIÓ DE L'ABANDONAMENT ESCOLAR
Descobrir que sempre estem definint objectius encara que a vegades aquests no són els que realment volem. Prendre consciència de la manera com ens parlem i veure l’impacte que això té.LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb relEl castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.Les adoberies de Vic
Aproximació teòrica al món de la pell des del vessant històric, social i artístic. L’alumnat adquireix coneixements bàsics d’història de la ciutat, de cultura general i del treball de la pell.TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.Sortida ceràmica
Sortida per crear la nostra peça de ceràmicaLA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
TALLER PLÀSTIC DE LA TÈCNICA DEL TRENCADÍSMostrant 61-70 de 2.120 elements.