Resultats de la cerca
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.Activitats amb rucs per escoles i casals
Activitats socio educatives amb rucs. Aprenem a fer de ramaders. Muntem, guiem, aprenem a cuidar i a alimentar els rucs, sempre amb contacte directe amb els animalsEls nens i les nenes del barri. Imperceptible permanent
Taller extraescolar, adreçat a nens i nenes de 9 a 12 anys. L'espai permanent permet que els nens i nenes del barri puguin experimentar amb un artista per viure una experiència col·lectiva.Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.DE FAULA. Un espectacle bestial, ple de titelles i màscares per parlar del món animal.
Dos personatges extravagants, naturalistes i científics ens expliquen diverses faules amb molt d’humor tot transportant-nos cap a un món ben animal.COLÒNIES EN ANGLÈS DURANT EL CURS ESCOLAR
Colònies escolars d’anglès enmig de les Guilleries. Durant les colònies gaudirem d’una experiència inoblidable amb moltíssimes activitats lúdico-esportives.Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.Aprenem a ballar sardanes
Amb quins passos es balla una sardana? I què és un concurs sardanista? Descobriu el món de la sardana en un taller dinàmic i ple de ritme en què els punts i la germanor seran molt importants.Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.Mostrant 91-100 de 2.122 elements.