Resultats de la cerca
Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del tempsVisita teatralitzada en línia
Pare Abat hi ha pelegrins!! així comença la nostra divertida visita teatralitzada que os oferim en format en línia. Aquesta visita és un recorregut històric pel monestir de Sant Pere de Galligants,STEAM: El sentit comú de les matemàtiques
Cada dia i a tothora, des que ens llevem fins que ens n’anem a dormir, les matemàtiques són al nostre voltant. Més enllà de les fórmules, la seva funció és facilitar-nos la vida de cada dia.Drone amb impressió 3D - Construeix el teu propi drone!
Voleu dissenyar, imprimir en 3D, muntar i volar el vostre propi drone? Aquest és el vostre taller!Presoners al Castell
Gràcies a la descodificació de codis, els alumnes desxifraran històries d’alguns dels Brigadistes Internacionals que van estar presos al Castell. Per a alumnes de cicle superior de primària i educacióSortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de CreusFABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.Mostrant 41-50 de 2.122 elements.