Resultats de la cerca
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.Sortida Viu el delta (Delta del Llobregat)
Reserva natural. Zones humides, en especial, el Delta del Llobregat. Flora i fauna de les zones humides. Adaptacions dels organismes als diferents hàbitats que conformen el Delta.Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes.Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.Endinsa't a la pagesia
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Vallclara. On coneixerem a dos pagesos que viuen a la casa i viurem milers d'aventures!La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.Aventures vora el mar
Tenint com a base d’operacions l’alberg de la Costa Brava (Llançà), on fa temps que hi treballem, us proposem activitats de descoberta, lúdiques i formatives per tot el medi marí de la Costa Brava.Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.Mostrant 41-50 de 2.122 elements.