Resultats de la cerca
Dels Romans a l'Edat Mitjana
Joc de pistes en diferents idiomes per descobrir la història de la Barcelona romana i medieval.Pirates d'aigua dolça
L’aventura d’una tripulació pirata embarcada a la recerca d’un tresor perdut. Per riu i muntanya, esquivant perills, enigmes i pistes falses, es posa a prova l’astúcia, la cooperació i la perseverançaEn Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.Balanced brains
Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquèFACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entornConsell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.Mostrant 91-100 de 2.121 elements.