Resultats de la cerca
Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.Follets, fades i dimonis: Imaginem éssers fantàstics.
Aquest taller ens serveix per introduïr als infants en el món de les llegendes i els éssers fantàstics com a patrimoni immaterial i de la seva importància com element identitari d’una comunitat.Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.Cinema i cooperativisme
proposa un espai d'interrelació amb escoles, instituts i públic a fi, per a fomentar, aprendre, aprofundir i experimentar diverses formes i dinàmiques de pensar i fer cinema.Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.COM MILLORAR LES RELACIONS FAMILIARS_ Model Relacional Bridge® 1h 15 min
Taller pràctic i vivencial amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la convivència familiar, amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuinaEL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.Mostrant 1-10 de 2.061 elements.