Resultats de la cerca
Taller a l'escola. Paper i Sostenibilitat. Llibreta a l'escola
Cada alumne es fa dos fulls del que serà la llibreta (doblegats pel mig, tindrem una llibreta de quatre fulls).Cadascú es fa un full més gruixut (amb més gramatge) que servirà de tapes.Empâtik · Programa d'entrenament de l'empatia per Primària.
Empâtik és un programa d'educació emocional, enfocat al desenvolupament de l'empatia, que activa cinc passos molt senzills: observar, escoltar, pensar, sentir i actuar, partint de la metacognició.Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXIMiralls matemàtics
El taller proposa l’ús de miralls per treballar la formació de figures geomètriques.DESCOBRIM LES FIBRES EXPERIMENTANT AMB EL PAPER
A partir de l'experiència sensorial es provoquen les deduccions i el raonament de l'alumnat per a apropar-lo al món de les fibres vegetals, del paper i de l'espai propi del molí.Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.LA GESTIÓ EMOCIONAL A L'ESCOLA. La salut mental i emocional. 15h. Bonificable Fundae.
Curs teòric i pràctic, amb eines innovadores per ajudar els vostres alumnes a comprendre i gestionar les seves emocions de forma efectiva per promoure un ambient d'aprenentatge saludable.Coneixença i cohesió de grup_Grups de Primària
Són estades pensades per grups de nova formació o que han tingut canvis o noves incorporacions.RELLOTGES I MES RELLOTGES (DIVERMATIQUES)
Al Taller de Rellotges, adreçat a alumnes d’ESO, es fa un repàs als diferents mètodes de mesura del temps des de l’antiguitat, i es du a terme la construcció de diferents rellotges de sol, entre altreMostrant 1-10 de 2.088 elements.