Resultats de la cerca
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís MuncunillEducando niños lectores: cómo fomentar la lectura en casa
Un taller ideal para concienciar a las familias sobre la importancia de la lectura en la infancia, con estrategias practicas y eficaces, y recomendaciones de libros de calidad para diferentes edades.Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.Scape Room Desecapa't
A partir del joc de pistes Desecapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.El món a l'aula - Ara ve...
En el seu blog. l'editorial "El text - La galera" proposen idees i recursos per treballar amb els més petitsHàbits saludables amb scratch programant un videojoc p
Els alumnes crearan i dissenyaran en 3d a través de llenguatge de programació virtual adequat a la seva edat un videojoc on reforçaran els hàbits de vida saludables.Xip xap! on és l’aigua?
Activitat relacionada amb l’aigua en diversos àmbits de la vida quotidiana i com a recurs energètic. S’aborden continguts relacionats amb objectes tecnològics de base mecànica, màquines i mecanismes.Mostrant 81-90 de 2.122 elements.