Resultats de la cerca
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.Gyotaku al fons del mar
Vine a despertar l'artista que portes dins!Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Disseny d'itineraris per descobrir els voltants de l'escola amb una base didàctica per treballar els diferents projectes de la classe a l'exterior proper.Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!Jornada de Portes Obertes ADE 23-24
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.Fora de la norma. Mirades LGTBI en el cinema per a professorat de secundària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals.Anellament científic d’ocells a la Bòbila
De la mà d’un anellador professional, observarem com es realitza aquest mètode d’estudi que ens permet estudiar els ocells de prop i descobrir millor com són, què fan i què necessiten per viure.El racisme no és un joc
A partir de dues situacions fictícies, aquest taller pretén identificar els prejudicis i estereotips internalitzats per després comprendre per què existeix el racisme i com podem fer-li front.Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.DONA IGUAL! Sensibilització en la igualtat d'oportunitats dona/home enfocada a la inserció professional
DONA IGUAL! és una activitat de teatre/fòrum divertida i engrescadora en la qual es treballa sobre la igualtat d’oportunitats dona / home enfocada a la inserció professional dels joves.Mostrant 31-40 de 2.067 elements.