Resultats de la cerca
PERCUT! El cos com a instrument (taller+concert participatiu)
Participeu a la Mostra Escolar de Percussió Corporal del Teatre Condal interpretant 2 coreografies musicals preparades amb els nostres especialistesCOM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundatGarrotxa volcànica
La proximitat del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa és un escenari idoni per conèixer de molt a prop el fenomen del vulcanisme i aprendre sobre el paisatge i el parc natural.La Torre Blava: art, història i llegendes
La Torre Blava és una antiga torre de defensa construïda a finals del segle XIX, on avui trobem una intervenció artística de Josep Guinovart dedicada al mar.El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.L'evolució dels vertebrats
Partint del coneixement del propi cos compararem el nostre esquelet amb el d'altres grups de vertebrats (dinosaures, mamífers, rèptils, etc.) per observar les similituds i diferències que compartim.Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i entendre que el cervell no és una màquina perfecte... només la calma i la reflexió ens permeten lluitar contra les injustícies!APRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.Mostrant 21-30 de 2.122 elements.