Resultats de la cerca
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitatCom vivien els dinosaures dels Pirineus?
Descobrirem com les rèpliques fòssils de dinosaure ens parlen sobre aspectes relacionats amb la vida, la morfologia, els hàbits o la grandària d’aquests animals. Opció de taller en anglès.Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit KósmosBit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativaTerra de Remences
Aquest treball de síntesi es centra en l’edat mitjana. La Garrotxa és una comarca plena de reminiscències medievals i d’on és fill en Joan de Verntallat (Cabdill de la revolta remença).ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLEI tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.Mostrant 81-90 de 2.111 elements.