Visita dinamitzada a "Homo ludens" (Tarragona)

Des del joc ancestral, als videojocs contemporanis
A través d’un recorregut per més de quaranta peces entre videojocs i obres d’art l’alumnat descobrirà una visió antropològica del joc que troba en els videojocs la seva expressió contemporània més estesa. Per mitjà de l’observació i les propostes de diàleg, anàlisi i debat, podrà pensar aspectes clau de la nostra experiència quotidiana en relació amb el món del joc: per què juguem? Deixem de jugar mai? Per què agraden tant els videojocs?

Objectius de l'activitat
- Conèixer una visió antropològica del joc que entén els videojocs com la seva expressió contemporània més estesa.
- Descobrir de quina manera els videojocs transcendeixen l’àmbit estricte de l’acte de jugar.
- Valorar els videojocs com a un mitjà cultural a través del qual podem comprendre més bé el nostre present.



Preu: 30€
Aforament: Grup classe
Durada: 1 h 30 min



Informació addicional

Es prega màxima puntualitat

Si veniu amb un grup d’educació especial, informeu-nos amb antelació.
Treballarem per preparar l’activitat que hagueu triat o us proposarem l’activitat més adequada a les necessitats del grup.

Places limitades

Si els vostres alumnes tenen algun tipus de necessitat específica, informeu-nos prèviament.
Treballarem per donar resposta a les seves necessitats
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 17/10/23
Fitxa tècnica
ESO1C
ESO2C
BTX
CF
Tipus d'activitat
Exposició, Visites i itineraris
Àrea de coneixement
Artesania, Informàtica, telecomunicacions i robòtica, Història, cultura i patrimoni
ODS
Entre 1 i 2h
De pagament
Fora del centre escolar espai interior
Idiomes
Anglès, Català, Castellà