MENTORING EN EDUCACIÓ. COM APLICAR-HO I QUINES HABILITATS MILLOREM
El mentoring és una metodologia destinada a desenvolupar el potencial de les persones. I on millor que aplicar-ho dins l'aula amb els nostres alumnes i companys de centre.
El mentoring és una metodologia destinada a desenvolupar el potencial de les persones, basada en la transferència de coneixement i l’aprenentatge a través de l’experiència.
Una nova manera d’entendre l’aprenentatge i la formació. Una persona amb experiència (mentor) guia, ajuda, encoratja i fa costat a una altra (mentee) a desenvolupar el seu potencial i aconseguir els seus objectius.
Els programes de mentoring permeten el desenvolupament de tots els participants, a l’ésser una metodologia en la qual mitjançant sessions presencials, mentor i mentee creixen en treballar junts.
Formació a mida segons les teves necessitats.
OBJECTIU
-Millorar les habilitats com a docents.
-Saber com desenvolupar el potencial dels nostres alumnes perquè estiguin més compromesos
-Entendre com motivar-los, com comunicar-nos amb ells per a reptar-los
-Identificar els teus rols i com canviar-los segons la situació
-Ser capaç de crear els nostres programes de mentoring per a la institució
Una nova manera d’entendre l’aprenentatge i la formació. Una persona amb experiència (mentor) guia, ajuda, encoratja i fa costat a una altra (mentee) a desenvolupar el seu potencial i aconseguir els seus objectius.
Els programes de mentoring permeten el desenvolupament de tots els participants, a l’ésser una metodologia en la qual mitjançant sessions presencials, mentor i mentee creixen en treballar junts.
Formació a mida segons les teves necessitats.
OBJECTIU
-Millorar les habilitats com a docents.
-Saber com desenvolupar el potencial dels nostres alumnes perquè estiguin més compromesos
-Entendre com motivar-los, com comunicar-nos amb ells per a reptar-los
-Identificar els teus rols i com canviar-los segons la situació
-Ser capaç de crear els nostres programes de mentoring per a la institució
Última actualització: 06/07/22