Resultats de la cerca
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIParc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Com vivien els dinosaures dels Pirineus?
Descobrirem com les rèpliques fòssils de dinosaure ens parlen sobre aspectes relacionats amb la vida, la morfologia, els hàbits o la grandària d’aquests animals. Opció de taller en anglès.Sumem i no restem
"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
Cursa d'Orientació a les Muntanyes del Baix
Mapa i brúixola en mà, haurem de trobar una sèrie de fites i resoldre els enigmes que ens proposen.
Mostrant 81-90 de 1.143 elements.