Resultats de la cerca
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el rat-penat més gran d'Europa?
ICEBERG
Una reivindicació de les problemàtiques socials i estructurals que afecten la joventut.
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Mostrant 1-10 de 549 elements.