Resultats de la cerca
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Nasa Ciència - Space Place
Activitats educatives online de la NASA. Recursos en castellà i anglès: manualitats, videos, jocs educatius, robòtica i programació i molt més!
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Mostrant 1-10 de 549 elements.