Resultats de la cerca
Taller de manualitats
T'agraden les manualitats? Vine a pintar i retallar i et podràs emportar un bonic record a casa.
Extraescolar Robòtica Maker
Les extraescolars del BDN Lab aproximen als alumnes al món tecnològic de codi obert (open source) d'una forma divertida i sorprenent, mitjançant diferents reptes.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Activitats familiars
Les aus, la sal i la pesca us endinsaran en la màgia del Delta a través d’activitats lúdiques i participatives
QUI (QUÈ) VOL SER? EINES PER ORIENTAR AL NOSTRE FILL A ESCOLLIR EL SEU FUTUR
Conferència pràctica i vivencial amb eines per acompanyar al teu fill a escollir el seu futur acadèmic professional.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Continuïtats
Extraescolar nautioesportiva per a joves entre 8 i 18 anys
Espectacle AXUXÉ AXUXÀ amb les famílies
Espectacle infantil participatiu amb música, dansa, massatges, jocs, pessigolles, percussió, contes i teatre. Espectacle amb cançons originals.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
Mostrant 41-50 de 503 elements.